"לא תוכל להתעלם": מנכ"ל הרכבת הקלה עונה בסרטון לתלונות הנוסעים

$(function(){})

בעקבות תלונות רבות המגיעות מציבור נוסעי הרכבת הקלה, החליט בועז הירש מנכ"ל חברת ההפעלה והתחזוקה 'לקפוץ למים' ולענות ב'לייב' לכל התלונות והמענות.

הרכבת הקלה Eliricon / Shutterstock.com

מאות תלונות פורסמו לאחרונה בעיקר ברשתות החברתיות על תפקודה והתנהלות של הרכבת הקלה בירושלים. 
בעקבות התלונות הרבות, החליט בועז הירש מנכ"ל חברת ההפעלה והתחזוקה 'לקפוץ למים' ולענות ב'לייב' לכל התלונות והמענות.

כפי שדיווחנו ב'ירושלים החרדית', התלונות הרבות לאחר הארכת המסלול של הרכבת לכיוון הדסה עין כרם ונווה יעקב, נוגעות בעיקר לתדירות לוקה בחסר שגורמת לצפיפות רבה בקרונות. במקביל, הקרונות החדשים שהחלו לפעול לאחרונה, הינם צרים ובעלי מספר מקומות מועט מאשר בקרונות הישנים, מה שתורם לבעיית הצפיפות והגודש כך שהנסיעה "הופכת לסיוט" – כהגדרת הנוסעים. התלונות מתייחסות גם למושבים הנוקשים במיוחד, ואפילו לכאלה שאפשר לשבת עליהם רק בצורה עקומה ולא-נוחה. הדברים מגיעים לידי כך שנוסעים "מתפללים שתגיע הרכבת הישנה, ולא החדשה".

עוד בנושא:

מנכ"ל חברת ההפעלה של כפיר מנסה לתת מענה לכל הנושאים כבדי-המשקל הללו. צפו ושפטו: האם נחה דעתכם?

להצטרפות לקבוצות ועדכוני "ירושלים החרדית" בוואטסאפ לחצו כאן

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה