"לא תוכל להתעלם": מנכ"ל הרכבת הקלה עונה בסרטון לתלונות הנוסעים
18.03.25 / 16:45
בעקבות תלונות רבות המגיעות מציבור נוסעי הרכבת הקלה, החליט בועז הירש מנכ"ל חברת ההפעלה והתחזוקה 'לקפוץ למים' ולענות ב'לייב' לכל התלונות והמענות.

מאות תלונות פורסמו לאחרונה בעיקר ברשתות החברתיות על תפקודה והתנהלות של הרכבת הקלה בירושלים.
בעקבות התלונות הרבות, החליט בועז הירש מנכ"ל חברת ההפעלה והתחזוקה 'לקפוץ למים' ולענות ב'לייב' לכל התלונות והמענות.
כפי שדיווחנו ב'ירושלים החרדית', התלונות הרבות לאחר הארכת המסלול של הרכבת לכיוון הדסה עין כרם ונווה יעקב, נוגעות בעיקר לתדירות לוקה בחסר שגורמת לצפיפות רבה בקרונות. במקביל, הקרונות החדשים שהחלו לפעול לאחרונה, הינם צרים ובעלי מספר מקומות מועט מאשר בקרונות הישנים, מה שתורם לבעיית הצפיפות והגודש כך שהנסיעה "הופכת לסיוט" – כהגדרת הנוסעים. התלונות מתייחסות גם למושבים הנוקשים במיוחד, ואפילו לכאלה שאפשר לשבת עליהם רק בצורה עקומה ולא-נוחה. הדברים מגיעים לידי כך שנוסעים "מתפללים שתגיע הרכבת הישנה, ולא החדשה".
עוד בנושא:
ונהפוכו? הרכבת הקלה בירושלים טוענת לשיפור בשירות מאחרי פורים
רחמנות: הנכה שזועק מתוך הצפיפות ברכבת הקלה | צפו
בכנסת מזועזעים: "התייקרות הרכבת הקלה בירושלים - תקדים מסוכן"
"רכבת תקלה": הפגנה היום נגד שיבושי הרק"ל בי-ם | צפו בכתבה מהשטח
בלי עיתונאים בקהל: ראש הממשלה ובכירים חנכו את הקו המוארך של הרכבת הקלה
מנכ"ל חברת ההפעלה של כפיר מנסה לתת מענה לכל הנושאים כבדי-המשקל הללו. צפו ושפטו: האם נחה דעתכם?