ראש העיר לצד ראש הישיבה באירוסי בן מייסד המוסדות

$(function(){setImageBanner('38b4798f-0e33-401e-b9f4-9e893c3cde02','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55290,'Image','');})

ראש העיר ליאון נכח אתמול לצד ראש הישיבה הגר"ש אלתר באירושי בנו של הרב ישראל צישנסקי, יו"ר 'רפואה ושמחה' | ומה אמר ראש הישיבה לראש העיר?

ראש העיר ליאון לצד ראש הישיבה הגרש אלתר אתמול. המצלם

אתמול התקיימה בירושלים שמחת האירושין לבנו של הרב ישראל צישנסקי, יו"ר ארגון 'רפואה ושמחה' ומנכ"ל חברת היזמות והנדלן "חמדת הארץ". הארוע התקיים באולם הארועים של המרכז הלאומי "שלווה", שם מכהן המחותן, הרב שמעון שיינברגר, כרב המוסד.

את הארוע כיבדו בנוכחותם ראש הישיבה הגר"ש אלתר שליט"א, שהגיע כהכרת הטוב לצישנסקי, מי שהקים וייסד את מוסדות 'פני מנחם' כשבהשראתו יצאה לדרכה מגבית 'לבנו בתורתו' למען המוסדות - המגבית ששברה שיא שטרם נשבר מאז, לאחר שתוך יומיים נאסף סכום עתק של 53 מיליוני ש"ח.

כן השתתף ראש העיר מר משה ליאון, ידיד אישי קרוב של צישנסקי, לצד אישי ציבור ורבנים נוספים מקהילת 'פני מנחם' ומחוץ לה. ביניהם נראו: המקובל הירושלמי הרה"צ רבי אביש ציינווירט, הרב בצלאל וקסלשטיין - רב הקהילה, הרב אברהם מרדכי (בן הגאון רבי יהודה אריה זצ"ל) אלתר, האדמו"ר מטשורקוב לונדון, המקובל רבי שלמה פינטו, הגאון רבי משה נחשוני וכן החזן העולמי ר' יצחק מאיר הלפגוט.  

ראש הישיבה, שהגיע לארוע על אף היותו בשנת האבל על אמו הרבנית ע"ה, נימק ואמר לראש העיר כי הוא אמנם ממעט לצאת לארועים בשל שנת האבל, אך הפעם, הדגיש, ישנה חובה של הכרת הטוב למי שייסד את המוסדות והעמידם על מכונם.

עוד אמר כי: "בכל שמחה ישנו את הצורך לקיים 'אעלה את ירושלים על ראש שמחתי', ושמחה כזו של הקמת בית חדש בישראל שנעשית דווקא בשלושת השבועות, אין כמוה בכדי לקיים בה 'כאילו בנה חורבה אחת מחורבות ירושלים'... 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה