הרשת הירושלמית 'עשתה שרירים' ותשלם פיצוי גבוה על איחור המשלוח
21.04.25 / 11:39
איחור של 4 שעות במשלוח הוביל לפיצוי של 1,850 שקל ללקוח שהתעכב ופספס אירוע חשוב

איחרת? שילמת! רשתות השיווק הגדולות בישראל, ובהן סניפי רמי לוי הפזורים ברחבי ירושלים והסביבה, מתחרות על הצרכנים לא רק בסופרמרקט עצמו, אלא גם בדרכים. שירותי המשלוחים הפכו עם הזמן לפופולריים במיוחד והרשתות השונות מנסות לכבוש את הקונים גם באונליין.
למרות זאת, נראה שלא פעם לקוחות מתלוננים על איכות המוצרים שקיבלו, מחירי המשלוחים הגבוהים וכמובן איחורים משמעותיים של שליחים. כך קרה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, כאשר שליח איחר ב-4 שעות (!) למשלוח שאמור היה להגיע ללקוח.
על פי הפרסום ב"מעריב", לפני קצת פחות משנה הזמין לקוח של רשת רמי לוי שיווק השקמה משלוח לביתו בסכום של 674 שקל. בהזמנה שנקבעה לו נרשם שהשליח יגיע בין השעות 15:00 ל-17:00. אלא שביום קבלת המשלוח, קיבל הלקוח הודעה כי המשלוח יגיע במקום השעה 18:22, השליח יאחר בזמן נוסף ויגיע ב-19:20.
בפועל, המשלוח הגיע רק ב-20:57, מה שלטענת הלקוח גרם לו לעוגמת נפש, שכן הוא אמור היה לנסוע לאירוע של חנוכת בית, אך ביטל את התכניות שלו בשל האיחור המוגזם. השליח טען בפני הלקוח כי היו עומסים כבדים, והמליץ לו להגיש תלונה נגד החברה.
הלקוח פנה לרשת ודרש פיצויים בסך 600 שקל, קצת פחות מסכום ההזמנה, אלא שבחברה הציעו לו פיצוי בגובה דמי המשלוח בלבד - 29.90 שקל. בעקבות כך, הלקוח תבע את הרשת בבית משפט לתביעות קטנות, שם נקבע כי הרשת תשלם לו פיצויים על סך של 1,850 שקל - יותר מפי שלושה ממה שדרש תחילה.
בקיצור, עדיף לא לאחר, ואם כבר זה קורה: תדעו לקבל אחריות.