"תנו לנו את המפתחות!": שיירת הענק שיצאה מירושלים לצפון • צפו

$(function(){setImageBanner('2b042552-a6d1-47cd-a2e9-e580d8e65039','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

"נמאס לנו לשתוק, אנחנו לא מחכים יותר להחלטות ממשלה או קבינט, ומי מעורב או לא מעורב וכל אחד שרוצה לשמור על הכיסא שלו״, מסרו במטה המאבק והוסיפו: "אנחנו עומדים כאן ומכריזים: איפה שעוצרים אותנו, שם עובר הגבול החדש של מדינת ישראל!"

שיירת מפוני הצפון ביציאה מהמלון בירושלים. צילום: מטה המאבק נלחמים על הצפון

מפוני הצפון השוהים במלונות בירושלים, יצאו היום בשיירת כלי רכב מהבירה לכיוון צפון הארץ, בקריאה לצאת למכת מנע מול ארגון הטרור חיזבאללה: ״זה הזמן למלחמה יזומה שתוביל לניצחון לטווח הרחוק״.

רבים צפויים להצטרף לשיירה ביישובי הצפון ובחיפה.

מתן דודיאן, מפונה משלומי וממובילי מטה ״נלחמים על הצפון״ ביציאת השיירה לצפון: ״אנחנו עכשיו יוצאים מירושלים בירת ישראל לגבול הצפוני. החלטנו לפני חודש שנמאס לנו לשתוק, אנחנו לא מחכים יותר להחלטות ממשלה או קבינט, ומי מעורב או לא מעורב וכל אחד שרוצה לשמור על הכיסא שלו״.

״מכאן העם מכתיב את הטון. אנחנו העם, אנחנו ציבור הבוחרים, אנחנו אלה שמיישבים את הגליל, האבות שלנו, הסבים שלנו והילדים שלנו הם דור העתיד והיום אנחנו משנים את ההיסטוריה, מכאן אנחנו יוצאים להילחם על הבית שלנו, את מה שאתם לא מסוגלים אנחנו נעשה״.

דותן אטגדי, מראשי המטה, מסר: "אנחנו יוצאים עכשיו מירושלים בירת ישראל לעבר גבולה הצפוני המופקר של המדינה. הגיע הזמן שמנהיגי מדינת ישראל יתחברו לגבולה הצפוני של המדינה ויבינו, אין מדינת ישראל בלי הגליל אין מדינת ישראל בלי הצפון!
"אנחנו עומדים כאן ומכריזים: איפה שעוצרים אותנו, שם עובר הגבול החדש של מדינת ישראל. אם המדינה והצבא לא יילחמו בשבילנו - אנחנו נילחם. תנו לנו את המפתחות!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה