"חי ונשם את ירושלים": נשיא הקרן לירושלים שי דורון הלך לעולמו

$(function(){setImageBanner('cbf6474f-e1f7-462e-9838-c81d33dfb59a','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

שי דורון, ששימש בשש השנים האחרונות נשיא הקרן לירושלים, נפטר במהלך ביקור בלונדון בשל אירוע לבבי. בן 64 היה בפטירתו

ללא

שי דורון, נשיא הקרן לירושלים ב-6 השנים האחרונות ומי שכיהן לפני כן במשך כ-25 שנים בתפקיד מנכ"ל גן החיות התנ"כי הלך לעולמו אתמול (שני) בגיל 64.

דורון ז"ל, נפטר במהלך ביקור בלונדון, בשל אירוע לב. הוא הותיר אחריו אישה – אורלי, ושלושה ילדים – טל, אילי, עירא.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש ספד לו: "קיבלתי בצער ובתדהמה את הבשורה הקשה על פטירתו הפתאומית של נשיא הקרן לירושלים ידידי היקר מר שי דורון ז"ל".

"נדירים האנשים שהיו להם זכויות רבות כל כך בבניינה של ירושלים ואשר ליבם היה כל כך נדיב וחם לעיר הקודש. הוא יחסר לכולנו ונמשיך בפיתוח והשקעה בעיר ירושלים", דברי השר פרוש.

ראש העיר משה ליאון ספד בכאב: "ירושלים נפרדת בתדהמה ובעצב רב, משי דורון, ירושלמי בכל רמ"ח איבריו, שתרם רבות לעירנו, במגוון מקומות ותפקידים אותם מילא בהצלחה יתרה במרוצת השנים. בכל מקום בו דרכה רגלו של שי, בלטה גם טביעת האצבע של אדם נעים, אכפתי, מקצועי ולבבי, שבחיוך האופייני לו ובדרכי הנועם שלו, ידע לחבר בין אנשים וקהילות ולגשר על פערים כדי לקרב ביניהם.

לשי, חברי, ולי היו הרבה שעות ירושלים: במפגשים מקצועיים, באירועים חברתיים, בטקסים עירוניים וברחובות העיר. רוחו הנעימה והשלווה ויכולותיו המקצועיות היו שלובים זה בזה, וסייעו רבות לקידום ומימוש תוכניות חשובות לפיתוחה ושגשוגה של ירושלים, ואכן הן תורמות רבות לכלל תושבי העיר באמצעות חוסן קהילתי, תרבות יצירתית ומנהיגות עתידית, ועל כן, לשי ז"ל ששירת את ירושלים נאמנה, זכויות רבות בבניינה של העיר.

"משמעות שמו הפרטי זהה למשמעות שם משפחתו – מתנה, ואכן שי היה מתנה יקרה מפז לכל מי שזכה להכיר אותו, לעבוד לצידו ולבלות עימו. ירושלים איבדה אדם שסמל העיר היה חקוק בליבו וטובת העיר זרמה בכל רגע בדמו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה