השגרה נמשכת: אלפי ילדים חוגגים באירועי "עולים לירושלים" שנפתחו הבוקר

$(function(){setImageBanner('66e3bc83-c3ef-466d-813d-362dd3ea7255','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

למרות המתיחות הביטחונית והחשש שהיה במהלך הבוקר מפריצת מלחמה עם חיזבאללה, בירושלים השקט נשמר לאורך היום. שבוע "עולים לירושלים" שכבר הפך למסורת, נפתח כמתוכנן בבנייני האומה, ואלפי ילדים פוקדים את האטרקציות והמופעים

עולים לירושלים תשפ"ג. צילום: דוברות העירייה

למרות המתיחות הביטחונית והחשש שהיה במהלך הבוקר מפריצת מלחמה עם חיזבאללה, בירושלים השקט נשמר לאורך היום. שבוע "עולים לירושלים" שכבר הפך למסורת, נפתח כמתוכנן בבנייני האומה, ואלפי ילדים פוקדים את האטרקציות והמופעים.

כזכור, צה"ל פתח הבוקר במתקפת מנע בלבנון, במסגרתה הותקפו מאות מטרות בדרום לבנון לאחר זיהוי כוונה של חיזבאללה לבצע ירי מסיבי של רקטות וכטב"מים לעבר ישראל. זמן קצר לאחר תחילת המתקפה של חיל האוויר, חיזבאללה שיגר מטחי טילים כבדים לצפון. שר הביטחון יואב גלנט חתם על צו 'מצב מיוחד בעורף', ופיקוד העורף הטיל הגבלות על התכנסות ברוב חלקי הארץ, כולל גוש דן.

בשל האירועים התקיימה הבוקר הערכת מצב בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנכ"ל העירייה, איציק לארי, אנשי פיקוד העורף וכוחות הביטחון, והנהלת העירייה, לבחינת מוכנות העיר. בסיום הערכת המצב נמסר מהעיריה, כי כל הפעילויות והאירועים מתקיימים בעיר כרגיל.

"יש לגלות עירנות, ולפעול על פי ההנחיות בעת קבלת התרעה או הנחיה מפיקוד העורף והעירייה. עיריית ירושלים מוכנה לכל תרחיש ונמצאת בקשר שוטף עם פיקוד העורף ושאר כוחות הביטחון", נמסר.

בהמשך הבוקר הוסרו המגבלות של פיקוד העורף מרוב חלקי הארץ, מלבד אזורים מסוימים בצפון, בתקווה שהשקט יישמר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה