העירייה במבצע מיוחד להכנת תלמידי הת"תים לקראת בר המצוה

$(function(){setImageBanner('15f331e8-2a0a-4965-855d-a8b478bb8fbc','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

ראש העיר משה ליאון: "הנחת תפילין היא הקשר בין יהודי לקב"ה, ומצוות צריכות הכנה. העשיה הזו משתלבת בעשיה נרחבת למען בני התורה והתלמידים בירושלים"

תפילין

ומשפע מצוות תפילין: עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית יוצאים בימים אלו במיזם יוצא דופן להכנה בני כיתות ח' לבר מצווה ומצוות הנחת תפילין. המיזם יוצא לדרך על רקע המודעות ההולכת וגוברת בשנים האחרונות לחשיבות ההכנה הנאותה לבר מצווה, על מנת שהנער יוכל לנצל כיאות את התקופה שבה הוא זוכה לקבל עול מצוות.

בשבועות האחרונים נערכה פניה למנהלי הת"תים שמעוניינים להעביר סדנאות הכנה לבר מצווה לתלמידיהם, על מנת שירשמו לסדנאות שממומנות ע"י עיריית ירושלים למען התלמידים הנערכים לקבלת עול תורה ומצוות.

התכנית שמועברת ע"י המחנך הוותיק הרב מרדכי טננהויז כוללת שלושה מערכים. הלכות תפילין, סדר ההנחה, החליצה, כוונה והתנהגות בזמן ההנחה. הכרת התפילין, אופן עשייתם תוכנם וערכן, וגדולתו וחשיבותו של יום הבר מצווה וההלכות הנוגעות ליום גדול זה, וההשלכות הנוגעות לכל נער בר מצווה, עליה לתורה, שליח ציבור, זימון ועוד.

מנהל האגף לתרבות תורנית הרב פנחס ארליך: "האגף מוביל בשנים האחרונות עשיה מגוונת הנוגעות בכלל הגילאים בירושלים. בראש
הפעילויות שלנו אנחנו מציבים את בני הנוער שלנו, העתיד של ירושלים, ואנחנו מובילים פעילויות על מנת לעודד אותם להצטיין ולהצליח, לסיים מסכתות ולהגיע להישגים. המיזם הזה הוא מיזם חשוב שמסייע לנערים ערב הבר מצווה לקבל סדנת הכנה מיוחדת שתאפשר להם להתכונן כיאות לרגע שבו הם יקבלו על עצמם עול מצוות. נמשיך לפעול למען הרחבת וחיזוק התרבות התורנית בירושלים".

ראש העיר משה ליאון: "האגף לתרבות תורנית הכפיל בשנים האחרונות את העשיה שלו למען הציבור החרדי בירושלים בעשיה מגוונת הנוגעת לכלל הגילאים והקהילות. המיזם הזה משתלב בשורה של מיזמים לחיזוק ועידוד בני הנוער שלנו, שזוכים להשקעה הגדולה ביותר
שלנו לאורך כל השנה. הנחת תפילין היא הקשר בין יהודי לקב"ה, ומצוות צריכות הכנה. ירושלים היא הקטר של העשיה התרבותית בישראל, גם למגזר החרדי, ונמשיך לקדם מיזמים למען תושבי העיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה