המשחק שמשגע את המדינה: האיש שמנסה לעבור בכל תחנות ה'מונופול' ביום אחד

$(function(){setImageBanner('63d39fa4-8ddc-404f-b44e-541bc457378b','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

טל קסלר יצא לפנות בוקר למסע ייחודי: ביקור בכל תחנות המשחק 'מונופול' בגרסתו הישראלית, תוך שימוש בתחבורה הציבורית בלבד. זמן קצר לאחר שהחל את המסע באילת, היה בטוח שהתוכנית תיכשל בגלל המבצע הצבאי בצפון, אולם בתוך כמה שעות נרגעו הרוחות, והוא הספיק גם ביקור אינטנסיבי בירושלים, בדרכו צפונה

טל קסלר במסע המונופול

בימים אלו של מתיחות ביטחונית, אזרח ישראלי אחד החליט לצאת למסע מיוחד במינו - לבקר בכל הנקודות של לוח המשחק 'מונופול ישראל' ביום אחד, תוך שימוש בתחבורה ציבורית בלבד.

המסע של טל קסלר החל בשעה 03:30 בבוקר בצומת התמרים באילת, כשהנוסע הבודד עלה על אוטובוס ריק בדרכו צפונה. "אילת כל כך רחוקה מכל מקום שהתחנה הבאה במונופול תגיע עוד יותר משעתיים," הוא כתב ברשתות, מתעד את מסעו בזמן אמת.

טל קסלר במסע המונופול

הרעיון למסע הגיע בהשראת סרטון דומה שנעשה בגרסה האמריקאית של המשחק. אך המתיחות הביטחונית בצפון הארץ הוסיפה אתגר בלתי צפוי למסע. "בבקשה תדחו את המלחמה למחר," התחנן הנוסע, כשראה את אולפן החדשות נפתח בשעות הבוקר המוקדמות.

למרות החששות, הוא המשיך במסעו, עובר דרך באר שבע בדרכו לירושלים. אל הבירה, הגיע קסלר בסביבות השעה 09:30 בבוקר. הוא ביקר במהירות ברחובות המרכזיים של העיר, כולל יפו, המלך ג'ורג' ובן יהודה, מתעד כל תחנה בציוצים קצרים. "מס זה שוד," כתב בהומור, כשביקר בתחנת "מס הכנסה" במשחק המונופול. לאחר ביקור קצר אך אינטנסיבי בעיר, המשיך הנוסע בדרכו לתחנה המרכזית כדי לתפוס את הרכבת לתל אביב, ממשיך במסעו ברחבי הארץ.

טל קסלר במסע המונופול

המסע לא היה נטול אתגרים. החום הכבד בתל אביב והצורך לנווט בין קווי אוטובוס ורכבות היוו קושי, אך לא מנעו ממנו להמשיך. "לא מאמין שהיה רגע בבוקר ששקלתי לבטל נהריה - אני בא," כתב קסלר בהתלהבות, ממשיך צפונה למרות המצב הביטחוני.

נכון לשעות אחר הצהריים המוקדמות, הנוסע דיווח כי הוא מקדים את לוח הזמנים המתוכנן בשעה ורבע.

לוח המונופול של טל קסלר, עם סימון התחנות שבהן כבר ביקר במהלך היום


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה