ההפגנה נגמרה, ותושבי מקור ברוך נותרו עם הסירחון. זו פעולת התגמול שהם מתכננים

$(function(){setImageBanner('82dddc30-6fe4-44db-b45f-cc2c71131908','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

הבוקר, כשוך המהומה, התעוררו תושבי שכונת מקור ברוך ליום חדש של סירחון וצחנה. העירייה שלחה צוות גדול של עובדי תברואה שעמלים כבר שעות ארוכות בעזרת זרמי מים וחומר כימי חזק כדי להסיר את הריח, וסגן ראש העירייה מתכנן תביעת נזיקין נגד המשטרה

מקור ברוך לאחר ההפגנה. צולם על ידי אחד מקוראי 'ירושלים החרדית'

בהפגנה הסוערת אתמול מול לשכת הגיוס בשכונת מקור ברוך, השתמשה המשטרה, כדרכה, במכת"זית שהתיזה את חומר ה'בואש' המצחין על המפגינים. המפגינים, כדרכם, לא נרתעו.

הבוקר, כשוך המהומה, התעוררו תושבי שכונת מקור ברוך ליום חדש של סירחון וצחנה. לזכותה של העירייה ייאמר, שהיא שלחה צוות גדול של עובדי תברואה שעמלים כבר שעות ארוכות בעזרת זרמי מים וחומר כימי חזק כדי להסיר את הריח שנדבק בכל דבר ברחוב.

אבל בשכונה חוששים שזהו רק תחילתה של תקופה חדשה, שבה בכל פעם שתיערך הפגנה מול לשכת הגיוס, תעלה צחנת מקור ברוך לשמים.

סגן ראש העירייה, צחי ברים מאגודת ישראל, פרסם הבוקר הודעה לציבור, שבה הוא כותב: "בעקבות פניות רבות של תושבים שנפגעו מהבואש שהמשטרה מתיזה, לרבות נזקים לרכוש, פגיעה אישית ונזקים נוספים, אנו בוחנים תביעה מנהלית ותביעות נזיקין באזורים מקור ברוך, שרי ישראל, מלכי ישראל, ירמיהו, שמגר, ובכל אזור מגורים אחר שנפגע". בתחתית המודעה מצורפים פרטים ליצירת קשר.

המודעה של צחי ברים בעניין הבואש

האם זה יהיה הפתרון לסבל המיותר של תושבי השכונות החרדיות מההתנהלות המופקרת של המשטרה? ימים יגידו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה