ב'עדה החרדית' נערכים לעצרת ענק: "חובת כל איש ישראל באשר הוא להשמיע קול מחאה"

$(function(){setImageBanner('0b9c5c86-f7fb-45a4-90a8-6de5657203e9','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

חברי בד"ץ העדה החרדית מזעיקים את הציבור לכינוס "זעקת הגולה" נגד גיוס בני הישיבות: "להכריז קבל עם ועולם את התנגדות היהדות החרדית לגזירה הנוראה"

הפגנת העדה החרדית נגד גיוס חרדים (ארכיון). פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

רבני ודייני 'העדה החרדית יצאו בקריאה נרגשת לכלל הציבור ולגדולי ישראל מכל החוגים, להתאסף ל"זעקת הגולה" - כינוס מחאה המוני נגד גזירת גיוס בני הישיבות. הכינוס יתקיים ביום ראשון, י"ט באלול תשפ"ד, ברחובה של עיר.

במודעה הנושאת את הכותרת "הרעישו שמים וארץ", מתריעים ראשי העדה החרדית מפני הסכנה החמורה המרחפת על עולם התורה: "גודל הלחץ זה הדחק אשר רשעי ישראל ראשי השלטון מכבידים עולם על עם ה' היושב בציון. בגזירת הגיוס הנוראה המרחפת בלהט החרב המתהפכת על ראשי עם קודש וביחוד על צעירי בני ישראל שומרי תורה ומצוות".

הרבנים מזהירים כי מטרת הגזירה היא "עקירת הדת ומלחמה בתורה"ק ולומדיה", ומדגישים את חובת ההשתתפות בכינוס: "לעת כזאת חובת כל איש ישראל באשר הוא להשמיע קול מחאה גדולה אשר תניע את אמות הסיפים ותזעזע את היהדות החרדית מקצה להשמיע את קולה קול עוז, להכריז קבל עם ועולם את התנגדות היהדות החרדית לגזירה נוראה זו".

הכינוס, שיתקיים תחת הכותרת "זעקת הגולה", נועד "לתפלה וזעקה כלפי שמיא וארעא" ולהביע את התנגדותה הנחרצת של היהדות הנאמנה לכל ניסיון לפגוע בצביונה של היהדות החרדית.

בסיום המודעה, מביעים הרבנים תקווה: "יהי רצון שיתקדש שמו על ידינו ועל ידכם... ונזכה כולנו אנחנו אלה פה היום כולנו חיים לראות בישועתן של ישראל בהתרוממות קרן התורה וישראל בבוא לציון גואל".

על המודעה חתומים חברי בד"ץ העדה החרדית, ובראשם הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה