אחרי לכידת יותר מ-100 שב"חים: 'השומרים' של בעלזא יתחמשו בנשק חם • צפו

$(function(){setImageBanner('e6d6dcf3-ac11-4e6b-b60b-65ab375f7441','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55228,'Image','');})

לפני כחצי שנה הוקם ארגון 'השומרים' בקריית בעלזא, וכעת מסכמים המתנדבים חצי שנת פעילות עם תפוקה מרשימה, וסבב גיוס המונים עבור המשך האימונים ורכישת נשק חם

מתוך הסרטון של השומרים

ארגון 'השומרים' בקריית בעלזא, שהוקם לפני מספר חודשים בעקבות המלחמה, מסכם חצי שנת פעילות עם תפוקה מרשימה. למעלה ממאה שב"חים שהסתובבו בשכונה נעצרו, ומכת הגניבות באזור פחתה. כעת הם קיבלו סוף סוף אישור משטרתי להחזקת נשק חם, והם יוצאים בקמפיין מימון המונים עבור המשך האימונים ורכישת ציוד לעשרות המתנדבים.

בהודעה שפרסם אחד מראשי הארגון, נאמר: "שלום וברכה חברים יקרים. כפי שכבר בוודאי שמעתם, הוקם ארגון 'השומרים' כדי לשמור על ביטחון הקריה, השכונה ובית המדרש. אני לא צריך לספר לכם עד כמה דבר זה נצרך, ועד כמה זה היה חסר עד עכשיו, בפרט עכשיו כשמתנהלת מלחמה ויש המון התראות על פיגועים חס ושלום.

"וברוך השם, עכשיו לאחר של כחצי שנה של פעילות, אנו יכולים לספר על המון דברים שכבר קרו בתקופה הזאת: תפסנו כמה גנבים ששרצו פה באזור והיו פעילים מאוד, תפסנו מעל 100 שב"חים שהיו ממש פה בשכונה, ועוד דברים שהשתיקה יפה להם ושאסור לספר.

"אבל כולנו יודעים שכל דבר עולה כסף והרבה אימונים למתנדבים, שבת גוי שיסתובב, הנשקים שחילקו למתנדבים ועוד ועוד, ואין שום מקור תקציבי לארגון. אז בימים אלו אנו יוצאים בקמפיין לגייס כסף לפעילויות ולנשקים, שבסופו של יום זה נטו בשבילנו תושבי השכונה ומתפללי בית המדרש. ואנחנו גם יודעים כמה מר"ש מעוניין בדבר הזה, למשל אחרי הפיגוע בערב פסח מר"ש ביקש שיסתובבו כל החג עם נשקים יותר מהרגיל, ועוד. נשמח מאוד אם תוכל לתרום כפי יכולתך".

בסרטון ההתרמה נראה הדיין הרב שמאי קהת הכהן גרוס, המאשר כי כל הפעולות נעשות תחת השגחתו, כולל דברים שהשתיקה יפה להם. בנוסף, נראים המתנדבים באימונים מקצועיים בנשק ובהשתלטות על זירת אירוע. צפו:


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה