שאלון חדשני: ממה הופתעו בעלי העסקים שהשתתפו בEMPOWER? (וידאו)
05.11.25 / 13:23
ככה מפתיעים 700 בעלי עסקים: גיל דיגיטל הדהימו את משתתפי כנס העסקים החרדי - EMPOWER עם שאלון יצירתי ומאתגר כשכל משתתף יכול לזכות ב iPhone 17 חדש

כנס EMPOWER שהתקיים אתמול במרכז הכנסים וואהל ברמת גן, ביוזמת היזם בני קמפינסקי, ריכז סביבו למעלה מ-700 בעלי עסקים מהמגזר החרדי, שהגיעו ליום שכולו השראה, חדשנות והעצמה עסקית. בין נותני החסות המרכזיים בלטה במיוחד חברת גיל דיגיטל, משרד הפרסום המוביל במגזר החרדי.
כבר בכניסה לאולם הורגשה הנוכחות המרשימה של גיל דיגיטל. כיאה לחברה שמובילה את תחום החדשנות והדיגיטל במגזר החרדי, היא יצרה עבור המשתתפים חוויה אינטראקטיבית עשירה ומלאת תוכן - שילוב מדויק של קריאייטיב, עיצוב וחווית משתמש.
המותג בלט באמצעות נוכחות קריאייטיבית במיקומים מפתיעים, מסרים מדויקים ושפה עיצובית אחידה שהעבירה היטב את הערכים שמזוהים עמו: חדשנות, יצירתיות ומקצועיות.
במהלך היום התקיימה פעילות דיגיטלית מגניבה במיוחד, שהזמינה את המשתתפים לקחת חלק בשאלון קצר, טריוויה עסקית שעסקה בעולם הפרסום והדיגיטל. מאות בעלי עסקים נרשמו והשתתפו, והעמדה הממותגת הפכה למוקד עניין לאורך כל שעות הכנס.
גולת הכותרת של הנוכחות היא ההגרלה הגדולה על iPhone 17 חדש, שנערכה במסגרת הפעילות של גיל דיגיטל בכנס. והזוכה המאושר הוא י. ויזל - שהיה מופתע ונרגש לגלות על הזכייה!
מעבר לפרס היוקרתי, בגיל דיגיטל הדגישו כי המטרה העיקרית הייתה לאפשר למשתתפים להיחשף מקרוב לעולמות הדיגיטל, הפרסום והמיתוג - תחומים שבהם החברה נחשבת לחלוצה ומובילה במגזר החרדי.
מנהל חטיבת גיל דיגיטל - מייקל טפלינסקי סיכם את ההשתתפות: “זו הזדמנות אמיתית לפגוש את הלב הפועם של העסקים החרדיים. הכנס שילב חדשנות, יצירתיות ועשייה. זה בדיוק המקום שבו הדיגיטל פוגש את הקהילה.”
לדבריו, הסלוגן -'ראשונים ברשת' -בא לידי ביטוי לא רק בעולמות הפרסום, אלא גם באבני היסוד שעל פיהם נבנתה החברה “אנחנו רואים בכל עסק שותף לצמיחה ורואים את הלקוח והיעדים שלו במקום הראשון "
הנוכחות המרשימה בכנס EMPOWER במרכז וואהל העמידה את החברה בשורה הראשונה של מהפכת הדיגיטל במגזר החרדי. גיל דיגיטל ממשיכה לשלב בין מקצועיות, יצירתיות וערכים מגזריים, ולהוכיח שוב שהיא לא רק הראשונה ברשת - אלא גם הראשונה בלב העסקים.
