לאחר שהחופשה נדחתה: האדמו"ר מגור יצא לשהות במושב אורה

$(function(){setImageBanner('31018ee0-48de-4ba7-90d7-be2855659cc7','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55290,'Image','');})

לאחר שלפני שבוע הודיע האדמו"ר מגור שליט"א על דחיית חופשתו, היום יצא האדמו"ר לדירת הנופש שהוכנה עבורו במושב אורה שם ישהה עד לסוף החודש

האדמור מגור. שוקי לרר

קווי ה' יחליפו כח: האדמו"ר מגור שליט"א יצא היום מביתו שבירושלים למושב אורה, שם הוכנה עבורו דירת נופש שבה הוא צפוי לשהות יחד עם בני משפחתו עד לסוף החודש. אל האדמו"ר התלוו משמשיו וכך גם האיש החזק בחסידות, מוטי בבציק - רמ"ט שר השיכון.

בחסידות גור מספרים ל'ירושלים החרדית' כי דירת הנופש הועמדה לרשות האדמו"ר בידי בני משפחתו של איל ההון החסידי ר' שלום פישר ז"ל, מבעלי 'איקאה' ו'שופרסל', שרכש 'חזקה' לאחר את האדמו"ר בימי חופשתו. עד לפני כשנתיים שהה האדמו"ר בדירת הנופש של פישר בהר כנען, אך בשנה שעברה שהה בשוייץ באחוזה שהועמדה לרשותו בידי איל ההון הגוראי, ר' שלמה (סול) ורדיגר. השנה, בשל המתקפות בצפון, ירדה צפת מעל הפרק והאדמו"ר הביע את רצונו  לנפוש במרכז. בני משפחתו של פישר שסירבו לוותר על ה'חזקה', העמידו לרשותו את הדירה במושב אורה.

בדירה הושקעו מאות אלפי שקלים בכדי להכשירה לייעודה, כאשר היא עוברת שיפוץ מאסיבי במהלך החודש האחרון.  אך בשבוע שעבר התוכנית כמעט ובוטלה לאחר שבשל המתיחות הודיע האדמו"ר כי הוא מעדיף להישאר בביתו שב'מרכז העולמי של חסידות גור', שם עומד לרשותו מקלט ענק ורחב ידיים. אך ככל שהמצב התבהר והאיומים מאיראן שכחו, הוחלט על החזרת התוכנית המקורית והאדמו"ר יצא הבוקר (א) למושב אורה.

האדמו"ר צפוי לשהות במושב אורה עד סוף החודש, אז יחזור לירושלים לקראת החגים. עמו ישהו בני המשפחה, בניו חתניו ונכדיו, שצפויים אף להתלוות אל האדמו"ר בצעידותיו רגלית. אם כי הפעם, בניגוד לתמונות שהגיעו אלינו משוויץ או מהרי הגליל, ניחשף לצעידותיו של האדמו"ר בנופים הירושלמיים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה