תושבי ירושלים, שימו לב: הכתבה הזאת עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים

$(function(){setImageBanner('679ce67d-aa37-40d3-a66b-ddc8e969b3d5','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

לפני שהזינוק בארנונה מתרחש, יש לכם הזדמנות אחרונה לבדוק האם אתם זכאים להנחה בתשלום הארנונה לשנה הנוכחית (2024). המשמעות היא שייתכן כי עיריית ירושלים תחזיר לכם כספים ששילמתם במהלך השנה

עיריית ירושלים בכיכר ספרא. צילום: Daniel Baránek via Wikipedia

בעוד כארבעה חודשים, בתחילת השנה האזרחית החדשה, צפוי זינוק חד במחיר הארנונה בירושלים. המחיר, שכבר כיום הוא הגבוה ביותר בישראל, צפוי לעלות בלמעלה מ-5 אחוזים - ההתייקרות השנתית הגדולה ביותר מזה למעלה מ-15 שנים.

אולם, לפני שהזינוק הזה מתרחש, יש לכם הזדמנות אחרונה לבדוק האם אתם זכאים להנחה בתשלום הארנונה לשנה הנוכחית. המשמעות היא שייתכן כי עיריית ירושלים תחזיר לכם כספים ששילמתם במהלך השנה.

זמן קצר להגשת בקשות

את הבקשות והטפסים הרלוונטיים יש להגיש באתר עיריית ירושלים עד למוצאי שבת הקרוב, ה-31 באוגוסט 2024. לאחר מועד זה, לא תינתן האפשרות להגיש בקשות נוספות.

מי זכאי להנחה?

הנחה בארנונה בעיריית ירושלים ניתנת לתושבים העומדים בקריטריונים מסוימים, הנקבעים בעיקר על ידי משרד הפנים ומאושרים על ידי העיריות. בין הקריטריונים:

  • הכנסה נמוכה
  • נכות
  • מעמד סוציו-אקונומי
  • משפחות חד-הוריות
  • משפחות מרובות ילדים
  • זכאות לנכות על פי הביטוח הלאומי
  • אוכלוסיות מיוחדות כמו סטודנטים, עולים חדשים או אזרחים ותיקים

ירושלים מובילה בהנחות

ירושלים ידועה בכך שההנחות והפטורים בתשלום הארנונה בה הם מהגבוהים ביותר בישראל, אם לא הגבוהים ביותר. כתוצאה מכך, העירייה מקבלת מדי שנה סכום כסף גדול מהמדינה - מענק איזון - כדי לכסות על ההנחות והפטורים השונים שניתנים.

כיצד מגישים בקשה?

על מנת לקבל את ההנחה, יש להגיש בקשה מסודרת לעירייה בצירוף המסמכים הרלוונטיים להוכחת הזכאות. ההנחות ניתנות באחוזים מהסכום הכולל של הארנונה, והן יכולות להגיע לעשרות אחוזים, בהתאם לקריטריונים השונים ולהחלטת העירייה.

לבדיקת זכאותכם, ניתן להשתמש במחשבון המיוחד של עיריית ירושלים.

אל תפספסו את ההזדמנות הזו לחסוך בהוצאות הארנונה שלכם. פעלו עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה