שיא של חוצפה טורקית: הקייטנות של ארדואן בירושלים

$(function(){setImageBanner('de6d7e08-b037-4fd7-8c7a-7a03b8f11493','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

קייטנת הקונספירציות והתעמולה: עמותה טורקית מפעילה במזרח ירושלים קייטנות המלמדות את הנוער הערבי שהר הבית שייך אך ורק לו. "אנו ממשיכים להעניק תמיכה כלכלית ורוחנית לילדי ירושלים, שהם עתידו של מסגד אל-אקצא"

כיפת הסלע בהר הבית. צילום: Ralf Roletschek via Wikipedia

במזרח ירושלים, ארגון טורקי בשם "מורשתנו" מארגן כעת פעילות קיץ לילדים מקומיים. התוכנית כוללת סיורים בהר הבית, במטרה לחזק את השפעתה של טורקיה בקרב האוכלוסייה הערבית בעיר.

לפי עמוד הפייסבוק של הארגון, הפעילות מתאפשרת הודות לתרומות מתנדבים גרמנים. הארגון מצהיר: "אנו ממשיכים להעניק תמיכה כלכלית ורוחנית לילדי ירושלים, שהם עתידו של מסגד אל-אקצא. במחנה הקיץ, הילדים נהנים מטיולים היסטוריים, סדנאות לפיתוח אישי, משחקים, תחרויות וביקורים במסגד."

מאור צמח, המכהן כיו"ר ארגון "לך ירושלים", הגיב: "לאחר אירועי 7 באוקטובר, על ישראל לחזק את כוח ההרתעה הצבאי והמדיני שלה. טורקיה מובילה את החזית האסלאמיסטית העולמית נגד ישראל. על ישראל להציב גבולות ברורים לארדואן ולסגור את כל העמותות הטורקיות הפועלות בירושלים ובעזה."

דו"ח שפורסם על ידי העמותה לפני כשנה, חושף את העמקת המעורבות הטורקית במזרח ירושלים. הדו"ח מאשים את ישראל בניסיונות למחוק את הזהות האסלאמית בעיר ומעלה טענות על כוונות ישראליות לבנות בית מקדש.

הדו"ח גם טוען כי ישראל מנסה לשנות את ההיסטוריה של ירושלים ומאשים אותה בהבאת עשרות אלפי מתיישבים יהודים לאזור. בנוסף, הדו"ח מציג האשמות על איומי הריסה לאלפי בתים במזרח ירושלים ועל ניסיונות לפגוע במסגד אל-אקצא.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה