"צא בחוץ": ראש מועצת גבעת זאב שנחקר בלהב 433 שוחרר בתנאים מגבילים
ארי קאהן
23.06.26 / 11:50
תגים:
ירושלים
,
משטרת ישראל
,
להב 433
,
חקירה
,
שחיתות
,
ראש מועצה
,
חדשות ירושלים
,
ירושלים החרדית
,
תנאים מגבילים
החשד: מעורבות בפרשת שחיתות • נאסר עליו להגיע למשרדי המועצה במשך שבועיים וליצור קשר עם המעורבים • כל הפרטים
שבועיים בחוץ: ראש מועצה שעוכב אתמול בבוקר (ראשון) לחקירה ביחידת להב 433 בחשד למעורבות בפרשת שחיתות, שוחרר בהמשך היום בתנאים מגבילים.
עוד בנושא:
דרמה בגבעת זאב: ראש המועצה יוסי אסרף עוכב לחקירה בלהב 433
מטלטל לצפיה: תושב גבעת זאב מתייפח ומזהיר את ראש המועצה: "יגיעו אליך"
במסגרת התנאים שנקבעו לו, נאסר עליו להיכנס למשרדי המועצה למשך 14 ימים, וכן נאסר עליו ליצור קשר עם יתר המעורבים בפרשה.
החקירה בפרשה נמשכת, ובשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים על החשדות המיוחסים למעורבים.
