"צא בחוץ": ראש מועצת גבעת זאב שנחקר בלהב 433 שוחרר בתנאים מגבילים



החשד: מעורבות בפרשת שחיתות • נאסר עליו להגיע למשרדי המועצה במשך שבועיים וליצור קשר עם המעורבים • כל הפרטים

גוגל מפות

שבועיים בחוץ: ראש מועצה שעוכב אתמול בבוקר (ראשון) לחקירה ביחידת להב 433 בחשד למעורבות בפרשת שחיתות, שוחרר בהמשך היום בתנאים מגבילים.

עוד בנושא:
דרמה בגבעת זאב: ראש המועצה יוסי אסרף עוכב לחקירה בלהב 433
מטלטל לצפיה: תושב גבעת זאב מתייפח ומזהיר את ראש המועצה: "יגיעו אליך"


במסגרת התנאים שנקבעו לו, נאסר עליו להיכנס למשרדי המועצה למשך 14 ימים, וכן נאסר עליו ליצור קשר עם יתר המעורבים בפרשה.

החקירה בפרשה נמשכת, ובשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים על החשדות המיוחסים למעורבים.

להצטרפות לקבוצות ועדכוני "ירושלים החרדית" בוואטסאפ לחצו כאן

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום [email protected]


$(function(){setImageBanner('7f9030c9-2cb6-4a2b-85f0-0eaef8e709b8','/dyncontent/2026/6/3/bca8a0b1-fd4d-431b-b675-cae5e782dd95.gif',19748,'מתקדמים לכללית',525,78,false,55067,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה