מחריפים את המאבק: אוהל מחאה של משפחות החטופים הוקם מול ביתו של דרעי

$(function(){setImageBanner('1816a433-1db5-4544-81ae-acc9739c1d1d','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

על פי מקורות קרובים לדרעי, הוא עובר תקופה קשה בעקבות המצב הביטחוני. החומרים אליהם נחשף והמפגשים עם משפחות חטופים ומשפחות שכולות השפיעו עליו עמוקות. בתקופה האחרונה, דרעי ממעט לצאת מביתו ומקיים פגישות ודיונים בעיקר שם. משפחות החטופים זיהו את ההתכנסות הנפשית הזו של דרעי כהזדמנות. הם מאמינים כי דווקא בשל הרגישות שהוא מגלה למצבם ולחומרת המצב, הוא עשוי להיות המפתח בקואליציה לקידום עסקה

מאהל המחאה מול ביתו של דרעי. פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

משפחות החטופים הקימו מאהל מחאה מול ביתו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בשכונת בית וגן. המשפחות, שמנהלות מאבק עיקש להחזרת יקיריהן מעזה וחוות תסכול עצום מההתפתחויות האחרונות, מזהות בדרעי גורם מפתח בקואליציה שעשוי להשפיע על קידום עסקה לשחרור החטופים.

העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם הבוקר ב'ישראל היום', על פי מקורות קרובים לדרעי, כי הוא עובר תקופה קשה בעקבות המצב הביטחוני. דווח כי החומרים אליהם נחשף והמפגשים עם משפחות חטופים ומשפחות שכולות השפיעו עליו עמוקות. בתקופה האחרונה, דרעי ממעט לצאת מביתו ומקיים פגישות ודיונים בעיקר שם.

משפחות החטופים זיהו את ההתכנסות הנפשית הזו של דרעי כהזדמנות. הם מאמינים כי דווקא בשל הרגישות שהוא מגלה למצבם ולחומרת המצב, הוא עשוי להיות המפתח בקואליציה לקידום עסקה.

אריה דרעי. צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסת

אחד מבני המשפחות הסביר: "אנחנו יודעים שדרעי מושפע מאוד מהמצב. ראינו איך הוא התרחק מהזירה הציבורית בזמן האחרון. אנחנו מאמינים שזה בדיוק הזמן לפנות אליו ולבקש ממנו להשתמש בהשפעתו בקואליציה כדי לקדם עסקה. הוא מבין את הכאב שלנו, ואנחנו מקווים שהוא יפעל למעננו."

המחאה מגיעה על רקע מתיחות בקואליציה, כאשר המפלגות החרדיות מביעות חוסר שביעות רצון מהישגי הממשלה. המשפחות מקוות לנצל גם את המתח הזה ולהפעיל לחץ על דרעי לפעול לטובת החטופים.

נציגת המשפחות הוסיפה: "אנחנו פונים לאריה דרעי כי אנחנו מאמינים שהוא יכול להיות הקול השפוי והרגיש בממשלה. המצוקה שלנו נגעה בו, וכעת אנחנו מצפים ממנו להפעיל את כל כובד משקלו הפוליטי כדי לקדם עסקה שתחזיר את יקירינו הביתה."

בינתיים, לשכתו של דרעי לא הגיבה לפניות בנושא. נותר לראות האם המחאה והפנייה האישית לדרעי, תוך ניצול הרגישות שהוא מגלה למצב, יניבו תוצאות ויובילו למעורבות גדולה יותר שלו בסוגיית החטופים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה