מחופשים לנשים עם רעלות: כך עצרו השב"כ והימ"מ את החשוד בהכנת מכוניות תופת

$(function(){setImageBanner('3cba504b-9741-432e-9d34-58a2b1da7dfc','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

על פי מקורות פלסטיניים, החשוד הוא איהם אל-בו, אשר אושפז בבית החולים בעקבות פציעות שספג בפיצוץ מכונית תופת לפני כחודש בשטח הפלסטיני, מה שהיה נראה כ'תאונת עבודה'. עדי ראייה מקומיים דיווחו כי כוח מיוחד, הכולל לוחמים מחופשים לנשים ואחרים עוטי רעלות, פשט על בית החולים וביצע את המעצר

מעצר המבוקש בבית החולים בחלחול. פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בפעולה מהירה לפנות בוקר היום (ה'), עצרו כוחות הביטחון חשוד במעורבות בפיצוץ מכוניות התופת באזור ירושלים. החשוד, המזוהה על פי הערכות עם ארגון חמאס, נתפס בבית חולים בחלחול הסמוכה לחברון.

על פי מקורות פלסטיניים, החשוד הוא איהם אל-בו, אשר אושפז בבית החולים בעקבות פציעות שספג בפיצוץ מכונית תופת לפני כחודש בשטח הפלסטיני, מה שהיה נראה כ'תאונת עבודה'. עדי ראייה מקומיים דיווחו כי כוח מיוחד, הכולל לוחמים מחופשים לנשים ואחרים עוטי רעלות, פשט על בית החולים וביצע את המעצר.

ראש עיריית חלחול, ג'יהאד אבו עסבה, מסר לכלי תקשורת מקומיים כי הכוחות "היכו קשות" את אל-בו לפני מעצרו. לדבריו, החשוד סובל משברים רבים בגופו וכוויות שונות, מצב המצריך אשפוז של לפחות חודשיים. עם זאת, למרות מצבו הרפואי, החשוד הועבר מיידית לחקירת שב"כ.

מעצר זה מגיע על רקע שורת ניסיונות פיגועים עם מכוניות תופת, שסוכלו באזור בשבועיים האחרונים. בליל שבת פרשת ראה, התפוצץ רכב ממולכד בתחנת דלק בצומת הגוש, כנראה בשל תקלה, והמחבל שהיה בו חוסל על ידי כוחות הביטחון. זמן קצר לאחר מכן, רכב ממולכד שני חדר ליישוב כרמי צור הסמוך, אך המחבל חוסל על ידי סייר ביטחון מקומי שרדף אחריו והתנגש במכוניתו.

שלושה ימים לאחר מכן, כוחות הביטחון איתרו ונטרלו רכב ממולכד בכניסה ליישוב עטרת שבבנימין. הרכב הכיל שני מכלי גז גדולים שחוברו למנגנון הפעלה, ורק הודות לערנותו של אזרח נמנע פיגוע גדול.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה