המשטרה חילצה את הילדים שהוחבאו, והפורעים הציתו את מחנה הפליטים • צפו

$(function(){setImageBanner('3860fceb-f74f-49e9-ba07-78443d48c486','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

שני הילדים שהוחבאו על ידי אביהם במסגרת סכסוך משפחתי נמצאו בריאים ושלמים, והשוטרים נשאו אותם על ידיהם אל מחוץ לשועפאט לאחר שהרכיבו על ראשיהם קסדות במטרה להגן עליהם. הפעוטות הועברו לגורמי רווחה להמשך הטיפול בהם

חילוץ הילדים משועפאט. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חילצה היום (רביעי) ממחנה הפליטים שועפאט שבמזרח העיר שני פעוטות שהוסתרו על ידי אביהם בדירה במחנה.

הכוחות שהגיעו למקום נתקלו בהפרות סדר שכללו ידויי אבנים. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי נורו רימוני גז ושפרצה שריפה באחת החנויות במחנה כתוצאה מהעימותים. אחד מלוחמי היס"מ שהשתתפו במבצע החילוץ נפגע באורח קל וטופל בשטח. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפרות סדר על מנת להשלים את החילוץ.

הילדים נמצאו בריאים ושלמים, והשוטרים נשאו אותם על ידיהם אל מחוץ לשועפט לאחר שהרכיבו על ראשיהם קסדות במטרה להגן עליהם. הפעוטות הועברו לגורמי רווחה להמשך הטיפול בהם.  

תיעוד מחילוץ הפעוטות:


בשבת האחרונה התקבלה תלונה במשטרה על אודות חשד להפרת הסדרי ראייה בין בני זוג ממזרח ירושלים הנתונים בהליך גירושין. האם מסרה כי אב המשפחה לקח את ילדיה הפעוטות, בני שנה וחצי ושנתיים וחצי, במסגרת הסדרי הראייה הקיימים, אך לא החזיר אותם כמתחייב. 

מהמשטרה נמסר כי עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, שבמסגרתה שוטרי תחנת שלם ביצעו פעולות מגוונות כדי לאתר את מקום הימצאם של הפעוטות. עם התקדמות החקירה התברר כי האב, בשנות ה-30 לחייו, מסתיר את הילדים במחנה הפליטים. 

האב נעצר לחקירה, וטען בפני השוטרים כי אינו יודע איפה הילדים וכי הם נעלמו, ואף האשים את האם בהיעלמותם. מעצרו של האב הוארך.

ההתפרעויות במחנה:


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה