המפתח נשאר בפנים - והתינוק ננעל ברכב
22.06.26 / 17:12
הפעוט נותר לבדו ברכב לעיני אמו בשכונת עיר גנים • מתנדב שהוזעק למקום חילץ אותו ללא נזק לרכב
תינוק כבן שנה וחצי ננעל הבוקר (שני) בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב הנורית שבשכונת עיר גנים בירושלים, מה שהוביל להזעקת מתנדבי ארגון ידידים למקום.
עוד בנושא:
חסדי שמים: תינוקת שננעלה ברכב בקניון רמות חולצה ללא פגע
האמא נתנה לתינוק לשחק עם שלט הרכב: צפו בדרמה שהתרחשה בעקבותיה
הקריאה התקבלה בשעה 7:33 במוקד ידידים, ולאחר קבלת הדיווח הוזעקו מתנדבים לסייע בחילוץ הפעוט.
רפי יוז'וק, מתנדב צוות מערב ירושלים, הגיע למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו פתח את הרכב וחילץ את התינוק בשלום, ללא נזק לרכב.
רפי יוז'וק סיפר כי "יצאתי לכתובת מביתי, תוך כדי הכנת הילדים ליציאתם ללימודים. הגעתי במהירות והבחנתי במפתח מונח על מושב הנהג ברכב הנעול, כשהתינוק בפנים לבדו. פעלתי בזריזות וחילצתי את התינוק, כשהוא בריא ושלם. האמא הודתה בהתרגשות ועזבתי בתחושת סיפוק ואושר גדול שזכיתי להיות שליח טוב".
בארגון ידידים שבים וקוראים להורים להקפיד על נשיאת מפתח הרכב בכל כניסה ויציאה, כדי למנוע מקרים דומים של נעילת ילדים ברכב.
צילום: ידידים
