הירושלמים דיגיטליים: 13.5 מיליון כניסות לאתרי עיריית ירושלים במהלך 2024
12.01.25 / 14:29
מדובר בזינוק משמעותי המגלם גידול של כ-19% בסך הכניסות לאתרי העיריה בהשוואה לשנת 2023
עם סיומה של שנת 2024 עיריית ירושלים מדווחת על עלייה משמעותית בשימוש בשירותים הדיגיטליים העירוניים, עם גידול של כ-19% בסך הכניסות לאתרי העירייה בהשוואה לשנת 2023.
בשנת 2024 נרשמו כ-13.5 מיליון כניסות לאתרי העירייה השונים, לעומת כ-11.3 מיליון בשנת 2023. הנתונים מצביעים על מגמה ברורה של מעבר לשירותים דיגיטליים, כאשר הפלטפורמה לשירותים מקוונים רשמה עלייה מרשימה של כ-26% עם קרוב ל-4.9 מיליון כניסות.
התעניינות גוברת באירועים עירוניים ובטפסים המקוונים:
עמוד "אירועים בירושלים" רשם עלייה מרשימה של 72% במספר הצפיות, מה שמעיד על האמון והעניין הגובר של הציבור בפעילויות התרבות והפנאי בעיר. גם תחום רישוי ובנייה זכה לעלייה משמעותית של 34% בכניסות. נרשמה עלייה של 43% בשימוש בשירות איתור דוחות חניה, ועלייה של כ-16% בשימוש בשירות הגשת ערעור מקוון על דוחות חנייה.
עמוד "מועדון ירושלמי" רשם גם הוא עלייה משמעותית של כ-15% בכניסות, עם למעלה מ-830 אלף כניסות בשנת 2024. נתון המעיד על עליה במודעות למועדון ההטבות העירוני, אשר בשנה האחרונה הציע שפע של הטבות, כולל הטבות אטרקטיביות וממוקדות עבור אוכלוסיית חיילי המילואים ובני משפחותיהם.
נגישות רב-לשונית:
האתר העירוני ממשיך להיות נגיש במגוון שפות, כאשר נרשמה עלייה בשימוש בכל השפות למעט רוסית. במיוחד בולטת העלייה בשימוש בשפה הצרפתית (כ-21%) והעברית (כ-17%). האתר בשפה הערבית רשם גידול של כ-5%, והאתר באנגלית הציג עלייה של כ-8%.
מקורות תנועה וחיפושים פופולריים:
גוגל ממשיך להיות מקור התנועה המרכזי לאתר העירוני, עם כ-66% מסך הכניסות. מילות החיפוש הפופולריות ביותר כוללות: עיריית ירושלים, GIS, ארנונה, דוחות, תשלום דוח חניה, תשלום ארנונה, ערעור דוח חניה, אוטו אוכל ואטרקציות בירושלים. מילות חיפוש אלו משקפות את מגוון השירותים והמידע שהתושבים מחפשים באתר העירוני.
מקור נוסף המשמש להגעה לאתר העירייה, הוא הרשתות החברתיות, עם עלייה של כמעט 99% בהשוואה לשנה הקודמת. הניוזלטר והקמפיינים העירוניים הניבו גם הם תוצאות מרשימות עם עלייה של כ-26% בכניסות.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הנתונים המרשימים מעידים על הצלחה במהפכה הדיגיטלית שמובילה עיריית ירושלים. העלייה המשמעותית במספר המשתמשים, מראה שהתושבים מצביעים באצבעות ובוחרים להשתמש בשירותים הדיגיטליים שלנו. נמשיך להשקיע בהרחבת השירותים המקוונים ובשיפור חוויית המשתמש, כדי להקל על חיי התושבים ולהנגיש את השירותים העירוניים בצורה היעילה והאיכותית ביותר".