ההורים דואגים וזועמים: סייעת שפוטרה בגלל תמיכה בטרור - חזרה לעבוד בצהרון

$(function(){setImageBanner('7a50be6a-58c2-4595-a1c1-c1b12cb1d1ae','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

הסייעת, תושבת מזרח ירושלים, פוטרה באוקטובר אשתקד מעבודתה בעמותת ניצנים לאחר שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט תמיכה בחמאס בעקבות טבח 7 באוקטובר. בעקבות הפיטורים, אף הוחלף מנעול הדלת בכניסה לצהרון. למרות זאת, הסייעת שובצה מחדש לעבודה בצהרון על-ידי עמותת לביא שהחליפה את 'ניצנים'

ילדים בצהרון. צילום: עמותת לביא

פרשה מטרידה בצהרון הירושלמי: סייעת שפוטרה בעבר בשל תמיכה בטרור הועסקה מחדש על ידי העמותה העירונית החדשה 'לביא'. האירוע עורר סערה בקרב הורי הילדים בצהרון, שמיהרו להוציא את ילדיהם מהמסגרת ברגע שנודע להם על כך - כך נחשף ב-ynet.

הסייעת, תושבת מזרח ירושלים, פוטרה באוקטובר אשתקד מעבודתה בעמותת ניצנים לאחר שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט תמיכה בחמאס בעקבות טבח 7 באוקטובר. בעקבות הפיטורים, אף הוחלף מנעול הדלת בכניסה לצהרון. למרות זאת, הסייעת שובצה מחדש לעבודה בצהרון על-ידי עמותת לביא, העמותה העירונית החדשה האחראית על הפעלת הצהרונים בעיר.

ג', אם לילדה בצהרון, סיפרה ל-ynet: "ברגע שהבנתי שזה הסיפור פשוט סידרתי את זה שהילדה תצא משם. פחדתי. עוד הורים רצו כדי להוציא את הילדים מהצהרון. אם חס וחלילה היה קורה משהו - אף אחד לא יכול להחזיר לי את הילדה שלי". היא הדגישה כי אין לה התנגדות לסייעות דוברות ערבית באופן כללי, אך במקרה זה מדובר ב"מקרה חריג ובעייתי".

בתגובה לאירוע, מנכ"ל עמותת לביא, ארנון איקן, שלח התנצלות להורים והבטיח כי הסייעת לא תשובץ עוד בצהרון זה או בכל צהרון אחר. הוא הדגיש כי העמותה עורכת בדיקה מקיפה של האירוע במטרה להפיק לקחים ולהדק את אמצעי הבקרה.

פרשה זו מתרחשת על רקע מצוקה כללית בתחום הצהרונים בירושלים. מתחילת השנה, עמותת לביא קיבלה את האחריות על הפעלת הצהרונים בעיר, מהלך שלווה בקשיים רבים. סייעות רבות בחרו שלא להמשיך לעבוד תחת העמותה החדשה, דבר שיצר מחסור חמור בכוח אדם. בנוסף, הורים דיווחו על מקרים חריגים נוספים, כולל בעיות היגיינה ובטיחות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה