האם המיועד לתפקיד מפקד המחוז זייף עדויות?

$(function(){setImageBanner('94385f39-acf3-49c2-adcd-cc50fda0a8e5','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

מי שאמור ככל הנראה להיכנס לתפקיד מפקד מחוז ירושלים הוא ניצב אמיר ארזני. עם זאת, יש מי שטוען כי הממ"ז המיועד זייף עדויות

מעצר החשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני הי"ד. דוברות המשטרה

מינוי בעייתי? אם לא די למשטרה שעד כה לא מונה לה מפכ"ל, מתברר כי גם איוש תפקיד ממ"ז ירושלים יסבול ככל הנראה מבעייתיות זאת לאחר שסביב המעמד לשמש כממ"ז מרחפת עננה של אי כשירות. 

נכון לעכשיו, המועמד המוביל לתפקיד מפקד מחוז ירושלים ובעל הסיכויים הגבוהים ביותר, הוא תת ניצב אמיר ארזני. ארזני עלה לדרגת תת ניצב רק בספטמבר ומונה לסגן מפקד מחוז ירושלים. כעת, לאחר פרישתו של ניצב דורון תורג׳מן מתפקיד הממ״ז, ארזני נחשב לבעל הסיכויים הרבים לקבל את התפקיד הנחשק.

ארזני, כך מוסרים לנו גורמים בתוך המשטרה, זוכה אף לגיבוי ולתמיכה מצד  השר בן גביר שרואה בו את המועמד המתאים לתפקיד, שנחשב לחשוב ביותר לאחר תפקיד המפכ"ל.

עם זאת, המינוי אינו צפוי לעבור בקלות, שכן נגד ארזני חובר דו״ח של נציבת קבילות השוטרים שקבעה כי הוא הדיח שני פרשים תחת פיקודו שלא כחוק. בין השאר נטען כי ארזני שינה את העדויות שלהם בעת הליך ההדחה וזאת במטרה להכשיר את החלטתו. נציבת קבילות השוטרים אף הדגישה כי לא מדובר בשינוי עדות גרידא, אלא השינוי שנעשה  ״עולה עד לכדי זיוף״.
אין פלא כי כבר כעת נשמעים קולות הקוראים למנוע את המינוי, בפרט כאשר מי שעומד מאחוריו הוא בן גביר - מה שגורם לריאקציה מצד מתנגדיו הרבים של השר. עם זאת, אותם גורמים במשטרה אומרים לנו כי "ארזני בכל מקרה יקודם. גם לא יכהן כממ"ז ירושלים הוא ימונה לתפקיד ראש אגף המבצעים במשטרה. אך לאור העובדה שכרגע תפקיד הממ"ז אינו מאוייש ומי שממלא את התפקיד כרגע הוא ארזני, צפוי שהוא פשוט 'יחליק' לתוכו על אף הבעייתיות".
אותו גורם אף מוסיף כי "מבחינת הציבור החרדי מינויו של ארזני טוב וראוי.בשנים האחרונות  הוא הוכיח שהוא מסוגל לקשור קשרים טובים עם הנהגת הציבור החרדי והדבר בא לידי ביטוי במספר פרשיות בהן היה מעורב כאשר הוא משכיל לנווט בין הטיפות ולהביא לפתרונות מוסכמים, מה שללא ספק מנע נפיצות בכמה מקרים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה