דאגה בבריסק: לקראת שחרורו – חלה התדרדרות במצבו של ראש הישיבה
22.06.26 / 17:42
לאחר שיפור מסוים ואף היערכות לשחרורו, הועבר ראש ישיבת בריסק שוב לטיפול נמרץ • תפילות נערכות בישיבה, בקבר רחל ובקהילות רבות בארץ ובעולם
"לקיים בנו": דאגה רבה בעולם התורה בירושלים בעקבות הידרדרות במצבו הרפואי של ראש ישיבת בריסק, הגאון רבי אברהם יהושע הלוי סולובייצ'יק שליט"א, שהועבר היום (שני) מחדש ליחידת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם.
עוד בנושא:
גוש שמונים אבלה: האיש שהקדיש את חייו למען ילדים מיוחדים
כזכור, לפני כשבועיים עבר ראש הישיבה ניתוח לב מורכב בבית חולים במרכז הארץ, ובחלוף שבוע פונה שוב לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שלא חש בטוב.
ההחמרה מגיעה לאחר שבמהלך השבוע האחרון נרשם שיפור מסוים במצבו של ראש הישיבה, ואף נשקלה אפשרות לשחרורו מבית החולים. אלא שבשעות האחרונות חלה הידרדרות פתאומית במצבו והוא הועבר פעם נוספת להשגחה ולטיפול ביחידת טיפול נמרץ.
עם היוודע דבר ההחמרה נערכו תפילות מיוחדות בהיכל ישיבת בריסק בשכונת גוש 80 בירושלים. תלמידים ובני משפחה התכנסו לאמירת פרקי תהילים, ובמקביל יצאו הסעות לתפילה בקבר רחל.
בקהילות רבות ברחבי הארץ ובעולם מתקיימים בשעות אלו מעמדי תפילה וחיזוק לרפואתו של ראש הישיבה, הנחשב לאחד מגדולי מעתיקי השמועה בדור האחרון וממנהיגי עולם הישיבות.
הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלמה של הגאון רבי אברהם יהושע בן עטיל בתוך שאר חולי ישראל.
