גנבו נגררת - והתרסקו במהלך הבריחה



שני קטינים תושבי שטחים ניסו להימלט מהשוטרים לאחר גניבת הנגררת • השניים נעצרו לאחר מרדף רגלי

התרסקו עם הנגררת | דוברות המשטרה

נגררו למעצר: דיווח על גניבת נגררת משכונת רמות בירושלים הזניק כוחות משטרה לסריקות מהירות שהסתיימו במעצרם של שני חשודים שניסו להימלט מהמקום.

עוד בנושא:
התנגש בניידת: מרדפים ליליים בירושלים
כזה עוד לא ראיתם: מרדף נגד כיוון התנועה בכביש בגין
צפו: מזגזג ומתרסק במהלך מרדף פרוע ברחובות ירושלים


שוטרי ומתנדבי נקודת גבעת זאב של תחנת לב הבירה הוזעקו לזירה והחלו בפעולות איתור בעקבות הדיווח שהתקבל.

על פי המשטרה, במהלך ניסיון ההימלטות היו החשודים מעורבים בתאונה עצמית, ולאחר מכן נטשו את כלי הרכב ונמלטו רגלית.

השוטרים פתחו במרדף רגלי, איתרו את החשודים בתוך זמן קצר ועצרו אותם.

מבדיקה עלה כי מדובר בשני קטינים, בני 15 ו-17, תושבי שטחים.

השניים הועברו לחקירה, ובמשטרה ציינו כי בכוונתם למצות עמם את הדין.

צילום: דוברות המשטרה

להצטרפות לקבוצות ועדכוני "ירושלים החרדית" בוואטסאפ לחצו כאן

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום [email protected]


$(function(){setImageBanner('c741a98d-8dc6-47e8-8acb-d8bbb7fbddbd','/dyncontent/2026/6/3/bca8a0b1-fd4d-431b-b675-cae5e782dd95.gif',19748,'מתקדמים לכללית',525,78,false,55067,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה