גנבו נגררת - והתרסקו במהלך הבריחה
ארי קאהן
24.06.26 / 18:09
תגים:
תחנת לב הבירה
,
גבעת זאב
,
ירושלים
,
רמות
,
מרדף משטרתי
,
תושבי שטחים
,
מעצר חשודים
,
חדשות ירושלים
,
ירושלים החרדית
,
גניבת נגררת
שני קטינים תושבי שטחים ניסו להימלט מהשוטרים לאחר גניבת הנגררת • השניים נעצרו לאחר מרדף רגלי
נגררו למעצר: דיווח על גניבת נגררת משכונת רמות בירושלים הזניק כוחות משטרה לסריקות מהירות שהסתיימו במעצרם של שני חשודים שניסו להימלט מהמקום.
עוד בנושא:
התנגש בניידת: מרדפים ליליים בירושלים
כזה עוד לא ראיתם: מרדף נגד כיוון התנועה בכביש בגין
צפו: מזגזג ומתרסק במהלך מרדף פרוע ברחובות ירושלים
שוטרי ומתנדבי נקודת גבעת זאב של תחנת לב הבירה הוזעקו לזירה והחלו בפעולות איתור בעקבות הדיווח שהתקבל.
על פי המשטרה, במהלך ניסיון ההימלטות היו החשודים מעורבים בתאונה עצמית, ולאחר מכן נטשו את כלי הרכב ונמלטו רגלית.
השוטרים פתחו במרדף רגלי, איתרו את החשודים בתוך זמן קצר ועצרו אותם.
מבדיקה עלה כי מדובר בשני קטינים, בני 15 ו-17, תושבי שטחים.
השניים הועברו לחקירה, ובמשטרה ציינו כי בכוונתם למצות עמם את הדין.
צילום: דוברות המשטרה
