בשורה על ציר ביתר-ירושלים: נחנכה המנהרה החדשה בכביש המנהרות

$(function(){setImageBanner('4ea91c2f-47a7-43c7-8569-0dd65515fb6c','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

היום נחנכה המנהרה החדשה בכביש המנהרות בהשתתפות שרת התחבורה ורה"ע. המנהרה החדשה צפויה לתת מענה דו-כיווני ולהקל באופן דרמטי את הפקקים בציר

צילום: באדיבות המצלם

אחרי שנים של עבודות - פתרון לפקקי הענק בציר ביתר עילית-ירושלים:  שרת התחבורה ח"כ רגב ורה"ע ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין חנכו היום את המנהרה החדשה בכביש המנהרות, שתקל באופן דרמטי על הפקקים מביתר לירושלים ומירושלים אל עיר התורה והחסידות שבהרי יהודה. המנהרה תיפתח לתנועה אי"ה מחר (יום ד').

עוד השתתפו בטקס חנוכת המנהרה מנכ"ל חברת מוריה, ח"כ עמית הלוי וראשי מועצות האזור. 

כידוע, כביש המנהרות הוא הציר היחיד המחבר בין ביתר עילית לירושלים ועשרות אלפי תושבי העיר נעים בו בשני הכיוונים, מדי יום. כביש המנהרות משפיע במישרין על חייהם של רבבות והרחבתו הייתה צורך קריטי של ממש.

בעקבות הפקקים האדירים שנוצרו בכביש שהיה במשך שנים רבות בעל מסלול אחד בלבד, פעל רה"ע כדי לגייס את כלל הגורמים הרלוונטיים, במטרה להרחיב את הכביש ולהביא לרווחה עבור תושבי העיר.

המנהרה החדשה שנפתחה תיתן מענה בשני הכיוונים והיא צפויה להקל באופן משמעותי מאד את הפקקים בציר, לרבות בשעות העומס.

רה"ע: "הרחבת ציר המנהרות הוא פרויקט מבורך שישנה את האזור כולו ויביא לרווחה אמיתית בתחבורה. אנחנו מודים לכלל העוסקים במלאכה, שרת התחבורה, מנכ"ל חברת מוריה, ראשי המועצות באזור וכלל הגורמים אשר יחד פעלנו כדי להביא את הבשורה החשובה הזו לתושבי העיר.

"זו הפעם הראשונה מאז החלה המלחמה, שהמילה 'מנהרות' נאמרת וגורמת לכולנו שמחה בלב. כל תושבי עירנו מכירים היטב את פקקי הענק המשתרכים בציר זה. פתיחת המנהרה החדשה תהווה אבן דרך של ממש בהיסטוריה של העיר, תאפשר תנועה קלה יותר ותמנע את הסבל שאיתו התמודדנו במשך שנים רבות. בשעה טובה ומוצלחת!".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה