בשורה לתושבי ירושלים: מיום חמישי קו 16 וקו 39 - יגיעו למסוף ארזים

$(function(){setImageBanner('3ecd743e-73ed-42c1-96d5-bba264b7a136','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

בשורה לציבור: במעורבות הלשכה לפניות הציבור של אגו''י בירושלים, החל מיום חמישי כ"ו תמוז קו 16 וקו 39 יגיעו עד למסוף ארזים החדש הסמוך לצומת רמות • עד כה מסלול קווי האוטובוס הסתיים במסוף 'הר חוצבים'

עיריית ירושלים

שיפור משמעותית בשירותי התחבורה הציבורית לציבור החרדי בירושלים, נרשם עם פתיחתו של מסוף 'ארזים' החדש בבירה. הקווים הבינעירוניים היוצאים ממסוף ארזים משרתים בעיקר את הציבור החרדי, ולדברי העוסקים בתחום התחבורה הציבורית בירושלים, מדובר בשלב מתקדם ומרכזי בעיצוב פניו העתידיות של כל מערך התחבורה הציבורית בירושלים, לו שותפים משרד התחבורה, עיריית ירושלים וצוות תוכנית אב לתחבורה בירושלים.

עם פתיחתו של 'מסוף ארזים', העביר הרב משה המר, מנהל הלשכה לפניות הציבור שע''י מרכז אגו''י ירושלים, מסמך עבודה שגובש בלשכה לאחר לימוד ועיבוד של פניות רבות שהגיעו מצד ציבור תושבי העיר. המסמך הציע מגוון רחב של הצעות לשיפור וייעול התחבורה הציבורית בשכונות החרדיות בעיר. צוות הלשכה מקיים קשר רציף עם צוות תוכנית אב לתחבורה – ירושלים. במסגרת עבודה המשותפת מקיימים הצדדים דיונים משותפים ואנשי הלשכה לפניות הציבור של מרכז אגו"י ירושלים, מביאים בפני צוות תוכנית אב לתחבורה את רחשי ציבור המשתמשים ואת הרגלי הנסיעה והתאמתם למערך התנועה החדש.

הרב משה המר מציין כי בימים האחרונים התבשרו הוא ואנשי הלשכה כי בעקבות התוכנית שהגיש, התקבלה החלטה להארכת מסלולים קו 16 וקו 39, שמסלולם הסתיים עד כה במסוף 'הר חוצבים' וכעת ימשיך המסלול שלהם עד למסוף ארזים, וזאת כדי ליצור זיקה חדשה ונוחה לאלפי תושבי אזור רחוב יחזקאל, מעלות דפנה, שמואל הנביא, רמת אשכול וסנהדריה המורחבת שמעתה יוכלו ליהנות מקישור תחבורתי לכל הקווים הבינעירוניים היוצאים ישירות ממסוף ארזים. הרב המר ביקש להודות לסגן שר התחבורה הרב אורי מקלב המלווה מקרוב את התפתחות התחבורה הציבורית המתחדשת בעיר ירושלים, ופועל ללא ליאות לקידום ושדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה