בעקבות האירועים הפוליטיים: בוטלה ההפגנה מול ביתו של דרעי • כל הפרטים

$(function(){setImageBanner('de200231-ab35-4de8-ab46-c86f8d6f7d0b','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

מטה משפחות החטופים הודיע כי הוחלט לדחות את ההפגנה כדי לרכז את כל הכוחות בהפגנה מול ביתו של גדעון סער בתל אביב, בדרישה שלא ייכנס לממשלה

אריה דרעי. צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסתהפגנת מטה משפחות החטופים, שהיתה אמורה להיערך הערב מול ביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בשכונת בית וגן, בוטלה בעקבות הפרסומים על משא ומתן אינטנסיבי בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר 'תקווה חדשה' ח"כ גדעון סער, לצירופו של זה האחרון לממשלה.

המטה פרסם לפני מספר ימים כי היום (ב') תיערך הפגנה גדולה מול ביתו של דרעי, שאותו סימנו ראשי המטה כגורם מפתח בקואליציה בעניין עסקת חטופים. אולם בעקבות האירועים הפוליטיים, הוחלט לדחות את ההפגנה כדי לרכז את כל הכוחות בהפגנה שתיערך הערב מול ביתו של סער בתל אביב.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "מטה המשפחות להחזרת החטופים מודיע כי יקיים הערב הפגנת ענק מחוץ לביתו של ח״כ גדעון סער תחת הכותרת: 'ההפקרת וגם ירשת?' וקורא לציבור הרחב לצאת בהמוניו לרחובות ולא לאפשר למהלך המופקר הזה לעבור.

"הערב (שני 16.09), החל משעה 18:30, בסופו של עוד יום של הפקרה בו הנהגת המדינה עוסקת במשחק כסאות ובשרידות פוליטית, משפחות החטופים והמוני ישראלים יגיעו מחוץ לביתו של ח״כ גדעון סער, שע״פ הדיווחים ראש הממשלה מתכנן למנות לשר הביטחון ולהדיח את יואב גלנט, בקריאה: 'ההפקרת וגם ירשת?'.

"מינויו של סער המתנגד קטגורית לכל מתווה להחזרת החטופים שהוצע, כולל למתווה נתניהו, משמעותו אחת ויחידה והיא זועקת באותיות של קידוש לבנה: זוהי חתימת גזר דין מוות על החטופים והפקרתם של כולם בשבי.

"צאו לרחובות לעצור את המהלך המופקר הזה!"

על פי ההערכות, ההפגנה מול ביתו של דרעי לא בוטלה לחלוטין אלא תיערך בימים הקרובים.

הודעת מטה החטופים על ההפגנה מול ביתו של סער


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה