ביום ראשון: אלפים יפגינו בירושלים נגד סיום המלחמה

$(function(){setImageBanner('ff7cd5ef-57cb-4eeb-a422-70a31d057181','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55066,'Image','');})

אלפי אזרחים צפויים להגיע ביום ראשון לעצרת התמיכה והחיזוק מול בית ראש הממשלה, בשעה 19:00 ברחוב עזה בירושלים, ויקראו לראש הממשלה, "אל תעצור עד לניצחון"

הפגנה בירושלים של פעילי אם תרצו. דף הפייסבוק של אם תרצו

ביוזמת תנועת אם תרצו, פורום תקווה, פורום הגבורה ופורום עד הניצחון, יגיעו אלפי אזרחים לעצרת תמיכה וחיזוק מול בית ראש הממשלה, ביום ראשון הקרוב 21.7 בשעה 19:00 ברחוב עזה 24 בירושלים.

המפגינים יקראו לראש הממשלה: "אל תעצור עד לניצחון, זהו הזמן להגביר את הלחץ הצבאי, להמשיך לחסל עוד מחבלים, לא לסגת מפילדלפי ומנצרים, לא להיכנע ללחצים!".

כזכור, בימים האחרונים מתדרך שר הביטחון לצד ראשי מערכות הביטחון כי ניתן להסתפק בחיישנים בציר פילדלפי, אותו ציר ממנו העבירה איראן תחמושת לחמאס במשך שנים ארוכות. לעומת זאת, ראש הממשלה הודיע כי נדרשת נוכחות של כוחותינו בציר. המפגינים ידרשו מראש הממשלה: אל תיכנע לגנרלים תבוסתנים, המשך עד לניצחון!

צביקה מור, חבר פורום תקווה, אביו של איתן מור החטוף בעזה, ישתתף בעצרת: "אנו קוראים לראש הממשלה לעמוד בלחצים מבית ומחוץ ולא להיכנע לחמאס. ביום ראשון בשעה 19:00 נחזק את ראש הממשלה ונדרוש להמשיך את הלחץ הצבאי כדי להחזיר את החטופים ולדאוג לביטחונה של מדינת ישראל. אחכה לכם שם"

איציק בונצל, אביו של הלוחם סמ"ר עמית בונצל הי"ד שנפל בעזה, חבר פורום הגבורה, ישתתף בעצרת: "אנו קוראים לציבור להגיע לעצרת חיזוק מול ביתו של ראש הממשלה, כדי לדרוש ממנו שלא ייכנע ללחצים, שימשיך באותו קו, שידרוש מהאמריקאים לשחרר חימושים בכדי שצהל יוכל לנצח את החמאס. אנחנו חייבים אתכם איתנו, הגיע הזמן לקום מהכורסא, לצעוק ניצחון כי בלי ניצחון נהיה בבעיה לדורות הבאים. בלי תמיכה שלנו ראש הממשלה לא יוכל להמשיך לבד במשימה הזו. אז בואו ותצטרפו אלינו ביום ראשון בשעה 19:00 מול בית רה"מ!"

שי רוזנגרטן, סיו"ר אם תרצו, רס"ן במיל. ששירת מעל 120 ימים במילואים: "אנחנו נמצאים בשעה מכריעה לעתיד מדינת ישראל. מצד אחד נמצאים גנרלים וראשי מערכות ביטחון, שמתעקשים לקחת הימורים מסוכנים על ביטחונה של ישראל. מצד שני נמצא ראש הממשלה, ועמו מיעוט שרי הקבינט, אשר דורשים לעמוד על עקרונות הביטחון ולא לוותר על הישגי המלחמה. אי אפשר לנצח בלי פילדלפי ונצרים. אי אפשר לנצח בלי נוכחות שלנו ברצועת עזה, אי אפשר להחזיר את כל החטופים אם נעצור את המלחמה. הלחץ הצבאי מוכיח את עצמו, החמאס בקרשים, זה הזמן להגביר הילוך, ראש הממשלה - העם דורש ממך להמשיך את הלחץ, עד לניצחון!".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה