"אל תתמכו בהם": מכתב חריף לחברי הוועדה בירושלים



"בצלמו" טוען כי הסינמטק מקדם תכנים הפוגעים בישראל ובחיילי צה"ל • במכתב לחברי הוועדה קרא שלא לאשר את התמיכה העירונית במוסד

סנימטק ירושלים | יחצ

לא תתמוך: לקראת דיוני ועדת התמיכות היום (שלישי) בעיריית ירושלים, פנה מנכ"ל ארגון "בצלמו", שי גליק, לחברי הוועדה בקריאה שלא לאשר תמיכה כספית לסינמטק ירושלים.

עוד בנושא:
"דורש מענה תוך 14 יום": הדרישה הדחופה לשינוי במתחם קבר שמואל הנביא
סערה בירושלים: דרישה לבטל אירוע "תיקון ליל שבועות" בנכס עירוני


במכתבו טען גליק כי הסינמטק מקיים הקרנות ואירועים שלדבריו מציגים את ישראל, את חיילי צה"ל ואת פעולות המדינה באור שלילי, גם בתקופת המלחמה.

בין היתר התייחס גליק להקרנת הסרט "היו ואינם", שלדבריו עוסק בתושבי עזה שנהרגו במהלך הלחימה, וכן להקרנת הסרט "1948 - לזכור ולשכוח", שעורר בעבר מחלוקת ציבורית.

עוד טען גליק כי הסינמטק אפשר את הקרנת הסרט "1948 - לזכור ולשכוח" למרות שלא עבר את אישור המועצה לביקורת סרטים, וכן הזכיר טענות שעלו בעבר בדבר מניעת כניסתם של צעירים בעלי חזות דתית להקרנה במקום.

במכתבו התייחס גם לאירוחו של פעיל BSD בסינמטק, הקורא לחיילים רוצחים, ולטענות בדבר קיום אירועים ופסטיבלים המזוהים עם ארגונים הפועלים לקידום הנרטיב הפלסטיני.

"אני קורא לכם היום לא לאשר את התמיכה בגוף עוין זה. הם מוזמנים לבקש תמיכה מתושבי עזה והאויב, לא מתושבי ירושלים", כתב גליק לחברי ועדת התמיכות.

להצטרפות לקבוצות ועדכוני "ירושלים החרדית" בוואטסאפ לחצו כאן

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום [email protected]


$(function(){setImageBanner('0ea1417c-4be0-45d2-87e8-387d458f733e','/dyncontent/2026/6/3/bca8a0b1-fd4d-431b-b675-cae5e782dd95.gif',19748,'מתקדמים לכללית',525,78,false,55067,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה