אגודת ישראל מציגה: 'נאמני הקהל' גם בארנונה

$(function(){setImageBanner('94a08ccb-d961-4cee-888f-acd4bed9d8fb','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,55193,'Image','');})

כחלק מהמיזם המהפכני מסוגו 'נאמני הקהל', לשכת סגן ראש העיר ירושלים הרב יצחק מאיר ברים מציגה, מהפכה דרמטית בהגשת הבקשות להנחות בארנונה לעשרות החסידויות וקהל אנ"ש השירות נועד להנגיש את האפשרות להגשת בקשות הנחה בארנונה לזכאים והוא יינתן על ידי אברכים מאנ"ש, אשר עברו הכשרה מקצועית בנושא

צילום: באדיבות המצלם

כחלק מהמיזם המהפכני מסוגו 'נאמני הקהל' שעליו הכריזו באגודת ישראל הירושלמית, לשכת סגן ראש העיר ירושלים הרב יצחק מאיר ברים, מציגה מהפכה דרמטית בהגשת הבקשות להנחות בארנונה, לעשרות החסידויות וקהל אנ"ש.

בהתאם לתוכנית ובשיתוף פעולה עם לשכתו של מחזיק תיק הארנונה בעירייה, הרב חיים כהן, לראשונה יהיה ניתן לפנות לעירייה ולהסדיר את נושאי הארנונה באמצעות נציגים מיוחדים שיגיעו אל ריכוזי החסידויות, כוללי האברכים, בתי החסידים ועוד.

השירות נועד להנגיש את האפשרות להגשת בקשות הנחה בארנונה לזכאים והוא יינתן על ידי אברכים מאנ"ש, אשר עברו הכשרה מקצועית בנושא ויזינו את הבקשה היישר למחשבי העירייה.

בהתאם למיזם 'נאמני הקהל', בכל קהילה יהיה ניתן לתאם עם נאמן החסידות את הגעת הצוותים המיוחדים ולאחר שתתגבש קבוצה בנושא, נאמן הקהילה יודיע על יום ושעה מדויקים, בהם יינתן המענה המיוחד.

יצוין כי התאריך האחרון להגשת בקשה להנחה בארנונה הינו עד י"ח באב ולשם השלמת התהליך, יש להצטייד במסמכים הרלוונטיים הכוללים בין היתר אישור כולל, תלושי שכר וצילום תעודת זהות.

נזכיר כי לפני חודש, הלשכה לפניות הציבור המחודשת של סיעת אגודת ישראל בעיריית ירושלים יצאה לדרך בכינוס מיוחד עם נציגי קהילות הקודש בעיר ובהשתתפות שר ירושלים ומסורת ישראל, הרב מאיר פרוש, יו"ר מרכז אגודת ישראל ירושלים וסגן ראש העיר ירושלים, הרב יצחק מאיר ברים.

בכינוס הושק מיזם 'נאמני הקהל – נציגי השכונות וקהילות החסידים בירושלים עיה"ק' אליו התחייבו הנציגים הנבחרים במהלך מערכת הבחירות, ובמסגרתה מונה מכל קהילה נציג אשר אמון לרכז את פניות הציבור מקהילתו ולהיות הנציג מטעם לשכת סגרה"ע הרב ברים בכדי לעמוד על כך שכלל הפניות מטופלות כראוי.

במסגרת הכינוס מונו כבר למעלה מ-50 נציגים ראשונים לקהילות הקודש המרכזיות והחשובות בעיר ירושלים, אשר בחרו להיות מהראשונים אשר מצטרפים למיזם ולוקחים חלק בשינוי הפנים של השירות לציבור התושבים בעיר הקודש וזוכים להוביל את המהפך החסידי בעיריית ירושלים.

סגן ראש העיר הרב יצחק מאיר ברים: "הבחירה שלנו להיות אוזן קשבת לציבור, לא מחכה לבחירות הבאות, אלא מגיעה למבחן מעשי מידי יום. כמו מיזמים נוספים, גם נושא הנגשת בקשות ההנחה לארנונה בראש מעיינינו. אנחנו מחויבים לציבור ששלח אותו ונעשה הכל כדי לפשט את התהליכים הבירוקרטיים ולהקל על אנשי שלומנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה